Sol, vind och vatten!






På lördag åker vi till fjällen, det skall bli så himla roligt!

Ett återkommande ämne för oss när vi är i fjällen är vädret. Jag brukar se på vädret på tv, där brukar dom alltid säga att det kommer att bli moln och snö i fjällen. Robert gillar inte att jag ser på tv vilket väder det skall bli, speciellt inte när dom säger att det skall bli en massa moln och snö, "Dom har alltid fel", brukar han säga. Tyvärr så har vädret på tv visat sig vara rätt. Visst kan man vara ute och åka skidor, pimpla och åka skoter i mulet och grått väder. Ibland har vi till och med varit ute i regn och rusk, det går, men allt blir så mycket roligare om solen skiner.

Idag på min korta lunchrast så passade jag på att gå ut och ta mig en liten promenad. Det var helt tokigt roligt att se alla härliga människor som stog ute i solen och njöt!

Så mer sol till folket, oavsett var man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0