Min nya kudde, är en liten säng!

Jag har så länge jag kan minnas haft en dålig nacke och rygg. Men nu har jag hittat lösningen på mina problem! Efter att ha lagt ut många tusenlappar på olika kuddar har jag nu hittat den perfekta kudden. Den heter Xleep och är en kudde ifrån Dux. Den är uppbyggd precis som en säng, med spiraler i. Kudden har dun i kombination med precisionsspiraler, så fina att de inte känns. Ger mjukt men ändå aktivt stöd. Så "kärnan" i kudden har en massa spiralen och utanpå dem är det dun. Den är magisk, jag kan till och med sova på sidan nu. Det har jag inte gjort på säkert 10 år. Men man kan inte tvätta den innersta delen av kudden för då rostar den, men den yttre delen med dun kan man ta loss och tvätta... Den var lite dyr, men jag undrar om jag inte skall gå och köpa mig en till, så att jag har en extra på lager... http://www.dux.se/xleep_pillow.shtml#

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0