Brunfot!

I lördags låg vi i sängen och såg på TV. Jag blev tröttare och tröttare och plötsligt kom jag på att jag skulle ta och smörja in min fötter som för tillfället är lite torra. Utan att tända lampan så sträckte jag mig och tog ut tuben med fotsalva ur mitt nattduksbord. När jag hade smort ett tag så börja jag ana oråd. Krämen luktade inte som den brukar göra och det var inte heller lika fet som den brukar. Jag tände lampan och började skratta. Jag hade tagit min brunkräm ifrån ACO och smort in fötterna med - fötterna var alldeles bruna... Vad roliga dom såg ut! Så kan det gå när man inte ids tända lampan... Hi hi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag dör! va roligt! snopet! se på onsdag igen såg jag på schemat!

2009-03-16 @ 13:17:31
URL: http://s0fias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0