Önskar att drömmen våre sann!

Vaknade i morse med ett leende på läpparna. Jag hade just drömt en mycket trevlig dröm.

Jag drömde att vi hade en jättestor hästgård med stall, ridhus och stora härliga ridbanor att rida på. Jag hade 2 hästar, en hette Mr Lopez?, vad den andra hästen hette kommer jag inte ihåg. Det jag kommer ihåg är att hästarna hade bra stam och hoppade otroligt bra! Jag hade hästskötare som gjorde iordning hästarna innan jag skulle rida dom och på helgerna var vi på olika tävlingar och tävlade i hästhoppning. Självklart gick det såklart bra på dessa tävlingar.

Hur skall man tyda sina drömmar?

Jag saknar hästarna och hästhoppningen något otroligt mycket, men allt har sin tid har jag sagt. Nu är det barnen och familjen som gäller. När detta är på tal hemma så säger Robert alltid, "Men köp dig en häst då". Men vaddå köp en häst, det tar ju tid ju och det kostar skjortan... "Ja, men om det är det som du verkligen vill göra, så skall du väl göra det då", säger Robert tillbaka. "Nog ordnar vi det"  Robert han tänker alltid så klokt och enkelt!

Ja, kanske skulle vi ordna det, kanske tar jag honom på orden snart. Men det känns som att dygnet har lite för få timmar för att jag skall få ihop det.

Vi var och tittade på ett nytt hus igår. En visning på ett hus som vi ser ifrån vår baksida. Det var jättefint där inne, men vi fick ingen riktig känsla. Men Alex sa direkt "Det här huset skall vi ha, det här blir mitt rum" sa han och pekade på sitt nya rum. Han är en riktig sötnos! Men vi söker vidare. Kanske skall jag ta och titta på hemnet och det finns en hästgård med stall, ridhus och stora fina ridbanor till???






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0