Härligt!

I morse när jag satt i köket och åt frukost så såg jag på Fråga doktorn på tv och gissa om det programmet var som gjort för mig!. Såg inte hela, men dels så handlade det om en tjej som fått struma efter sin graviditet. ALLT hon sa stämde in på hur jag kände det efter Filip föddes. Hur struman gör att man blir helt totalt orkeslös och knappt tar sig upp ur sängen. Hon trodde precis som jag att tröttheten hade att göra med att man just fått barn, var uppe på nätterna och så vidare. Vad härligt det kan vara att höra någon annan beskriva och berätta om en sak som man själv upplevt.

Men inte nog med det, sedan kom Mia Törnblom dit. Jag har läst alla Mias böcker och tycker att hon är super. Man duger bra precis som man är, man är inte det man gör, tänk på det!



Kommentarer
Postat av: Milla

Visst vet du att Mia kommer till Umeå och föreläser den 23/4? =)

Hoppas allt är bra!

2009-04-14 @ 10:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0